MĚSTSKÁ KNIHOVNA Volary
- 388 333 261
- knihovna@kic-volary.cz
PO 09:00-11:30 13:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 09:30-12:00 13:30-18:00 hod.
ČT 09:00-11:30 13:00-17:00 hod.
PÁ Zavřeno
dětské oddělení
PO 13:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 13:30-17:00 hod.
ČT 13:00-17:00 hod.
PÁ Zavřeno
- Ladislava Škrnová - vedoucí knihovny
- Marcela Zvonková - knihovnice
3489470297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
130961918/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9021-1223281/0100 DPH účet, zveřejněn 17.04.2013 | |
94-1418281/0710 DPH účet, zveřejněn 14.05.2013 | |
293852644/0300 DPH účet, zveřejněn 25.07.2020 | |
293850411/0300 DPH účet, zveřejněn 25.07.2020 | |
293853815/0300 DPH účet, zveřejněn 25.07.2020 | |
293848151/0300 DPH účet, zveřejněn 25.07.2020 |
- knihovna
Město Volary
Mgr.Bc. Martina Pospíšilová, tel.:388333238e-mail: starostka@mestovolary.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Rozsah výkonu funkce: správa domů, bytů a nebytových prostor v majetku města Volary. Požadavky: " Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání technického nebo ekonomického směru, " Organizační, řídící a komunikační schopnosti, " Spolehlivost a časová flexibilita, " Uživatelská znalost práce s PC, " Manažerské dovednosti, schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů, schopnost zvládat stres a množství souběžných úkolů, " Bezúhonnost, " Výhodou znalost potřebných právních předpisů k nakládání s bytovým a nebytovým majetkem, " Řidičský průkaz skupiny "B". Náležitosti přihlášky k výběrovému řízení: " Jméno, příjmení a titul, " Datum a místo narození, " Státní příslušnost, " Místo trvalého pobytu, " Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana, " Telefonní případně e-mail spojení, " Datum a podpis zájemce. Výčet dokladů, které uchazeč připojí k písemné přihlášce: " Motivační dopis, " Strukturovaný životopis vlastnoručně podepsaný, ve kterém se uvedou mimo jiné údaje o všech dosavadních zaměstnáních, včetně uvedení zaměstnavatele, druhu vykonávané práce a období výkonu práce, dále údaje o odborných znalostech a dovednostech, " Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, " Úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Pro urychlení vzájemné komunikace uveďte prosím, číslo mobilního telefonu a e-mailovou adresu. Písemnou přihlášku se všemi náležitostmi a požadovanými doklady doručte nejpozději do 15. listopadu 2024 do 12:00 hod. osobně na podatelnu nebo poštou na adresu Městského úřadu Volary, Náměstí 25, 384 51 Volary. Pro posouzení termínu podání přihlášky je rozhodující datum doručení. S případnými dotazy se mohou zájemci obracet na paní Mgr. Bc. Martinu Pospíšilovou, starostku města, tel. 388 333 238, e-mail starostka@mestovolary.cz. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu, případně nevybrat žádného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.04.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.03.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.10.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.06.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.06.2012 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.07.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 02.02.2009 Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: kxrj2k8
Zdroj: justice.cz
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Volary
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz