MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
- 221 921 111
- posta@mpsv.cz
- tisk@mpsv.cz - pro novináře
ST 07:30-17:00 hod.
ČT 07:30-16:15 hod.
PÁ 07:30-15:00 hod.
- Ing. Marian Jurečka - ministr
- Ministerstvo práce a sociálních věcí
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005228 | Služby | 115 560 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění jsou datová centra Objednatele v lokalitách Sokolovská 855/225 a Na Poříčním právu 376/1 (obojí Praha), dále cloudové prostředí Microsoft Azure ve správě Objednatele a cloudová prostředí
Předmětem veřejné zakázky je implementace nástroje XDR pro ochranu cca 15 000 koncových stanic (PC, notebooky) a celorepublikové sítě MPSV. Nástroj XDR (Extended Detect & Response) slouží k detekci, analýze a reakci na kybernetické hrozby v celém ICT prostředí MPSV.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-056538 | Dodávky | 143 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Termíny a místa plnění předmětu jednotlivých dílčích veřejných zakázek zadávaných v DNS budou stanovovány vždy ve výzvě k podání nabídky ve smyslu § 141 ZZVZ.
Předmětem veřejné zakázky je zavedení a užívání dynamického nákupního systému pro zadávání dílčích veřejných zakázek na dodávky čisticích prostředků a drogistického zboží, konkrétně mycích prostředků na podlahy, osvěžovačů vzduchu a do WC (dezinfekčních), WC čističů s desinfekčním účinkem, prostředků osobní péče (tekutá antibakteriální mýdla, dávkovače, krémy na ruce), papírového zboží (toaletní papír, papírové ručníky, papírové kapesníky, kuchyňské ubrousky vč. zásobníků, pytlů do skartovacích strojů a na odpad, prostředků na mytí nádobí (houbičky, utěrky, látkové ručníky) a smetáků na podlahy, odpadkových košů a dalšího zboží. Detailní specifikace standardního Zboží, které bude předmětem plnění dílčích veřejných zakázek zadávaných v DNS, je uvedena v Příloze č. 1 zadávací dokumentace – Katalog Zboží.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054441 | Služby | 295 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika. Více viz Příloha B zadávací dokumentace - Rámcová dohoda.
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění implementačních služeb a poradenství pro oblasti datové analytiky, reportingu, vizualizace dat a pro ně relevantních datově - podpůrných systémů a procesů, které budou pomáhat s jejich naplňováním. Např. se jedná o implementaci a rozvoj lakehouse systému v prostředí Azure, jeho integraci na reportingové a datově-analytické systémy. Procesy se myslí např. nastavení data governance procesů. Zadavatel bude na základě Rámcové dohody objednávat plnění vždy v čase a v rozsahu dle své aktuální potřeby. Rámcová dohoda bude uzavřena se čtyřmi (4) účastníky. Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky je součástí zadávací dokumentace a jejích příloh.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-052219 | Dodávky | 49 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Termíny a místa plnění předmětu jednotlivých dílčích veřejných zakázek zadávaných v DNS budou stanovovány vždy ve výzvě k podání nabídek na plnění konkrétní dílčí veřejné zakázky ve smyslu § 141 ZZVZ.
Předmětem zadávacího řízení je zavedení a užívání dynamického nákupního systému (dále jen „DNS“) pro zadávání dílčích veřejných zakázek na dodávky nábytku a židlí pro potřeby resortu práce a sociálních věcí, kterými se rozumí zejména stoly, skříně, kontejnery, archivační skříně (registratury) a kancelářské, konferenční, jednací či jídelní židle.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-051551 | Služby | 187 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Praha (sídlo zadavatele), Česká republika. Více viz Příloha B zadávací dokumentace - Smlouva.
Předmětem plnění veřejné zakázky je podpora a případný rozvoj zadavatelem provozovaného provozního a integračního prostředí (toto provozní a integrační prostředí dále také „Systém“), přičemž předmět této veřejné zakázky zahrnuje zejména provedení těchto činností: • služby převzetí spočívající v převzetí Systému od zadavatele na základě plánu převzetí vypracovaného vybraným dodavatelem (tj. novým poskytovatelem); • služby podpory provozu, správy a údržby Systému a podpory subjektů využívajících služby poskytované Systémem po dobu jeho provozu, zajištění implementace příslušných zákonných změn, zajištění optimalizace provozního Systému v prostředí zadavatele včetně interakce se zdroji dat zadavatele či třetích osob, a to dle podmínek popsaných v této zadávací dokumentaci včetně všech příloh. Rozsah a způsob poskytování Služeb podpory provozu je uveden formou katalogových listů. Součástí služeb podpory provozu je řádné poskytování součinnosti při integraci všech systémů zadavatele; • služby rozvoje Systému, a to na základě změnových požadavků zadavatele, přičemž předmětem rozvoje může být též poskytnutí školení pro klíčové uživatele, metodiky, administrátory a koncové uživatele Systému; • služby exitu spojené se závěrečným ukončením poskytování služeb a spočívajících v přípravě a předání Systému novému poskytovateli na konci smluvního vztahu podle pokynů zadavatele; • součástí poskytování služeb je též vytváření a pravidelná aktualizace příslušné technické, administrátorské, u
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-040898 | Služby | 11 155 200,00 Kč |
Místo plnění: Praha.
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající v realizaci skupinové a individuální jazykové výuky ve všeobecných i odborných oblastech v profesním kontextu a v souladu se Služebním předpisem státního tajemníka č. 10/2016, kterým se stanoví Rámcová pravidla jazykového vzdělávání zaměstnanců MPSV (bude poskytnut vybranému dodavateli). Výuka bude probíhat v jazyce anglickém, německém a francouzském. Podrobnosti k předmětu plnění jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách (na profilu zadavatele).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-033647 | Služby | 4 944 576,00 Kč |
Místo plnění: Praha.
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající v realizaci vzdělávacího programu Manažerská akademie pro cca 60 představených a vedoucích zaměstnanců MPSV ročně a pro cca 10 účastníků TOP managementu ročně. Smlouva bude uzavřena na čtyři roky. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-028493 | Dodávky | 77 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je území České republiky. Podrobná specifikace místa plnění, resp. míst plnění, je uvedena v příloze závazného vzoru návrhu rámcové dohody č. 3 - Seznam míst plnění.
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky 4 kategorií přenosných počítačů a jim odpovídajícím dokovacích stanic, 2 kategorií monitorů a příslušenství, konkrétně mechanika paměťových médií, USB HUB, externí kurzorový ovladač (myš) – USB/bezdrátová, externí klávesnice, paměti USB, headset, disk CD-RW a DVD-RW, papírový obal na CD/DVD a brašna a batoh k přenosným počítačům (dále jen „Zboží“) a poskytnutí souvisejících služeb (zejména zajištění záručního servisu), a to dle aktuálních potřeb Centrálního zadavatele a Pověřujícího zadavatele.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-004949 | Služby | 150 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
CPV kody: 72226000-5; 72254000-0; 72254100-1; 72800000-8 Předmětem plnění veřejné zakázky bude zajištění bezpečnostního testování ICT prostředí resortu MPSV, jeho technických i netechnických součástí, a to buď v tomto prostředí, nebo za předem dohodnutých podmínek v prostředí dodavatele s tím, že výstupy poskytnuté z prostředí dodavatele musí být relevantní pro ICT prostředí resortu MPSV. Účelem realizace předmětu plnění veřejné zakázky je splnění požadavků zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů; vyhlášky č. 316/2014 Sb., o bezpečnostních opatřeních, kybernetických bezpečnostních incidentech, reaktivních opatřeních a o stanovení náležitostí podání v oblasti kybernetické bezpečnosti, ve znění pozdějších předpisů; a zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-019887 | Služby | 17 436 000,00 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky budou kontroly veřejných zakázek, zejména ex ante a ex post kontroly zakázek vyhlašovaných v režimu zákona. Rámcová dohoda bude uzavřena na 4 roky na období 2018 – 2021.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-021336 | Služby | 116 085 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
CPV: 72200000-7; 72222300-0; 48810000-9; 72253200-5 Předmětem plnění veřejné zakázky je podpora a rozvoj Datových skladů resortu MPSV na platformě SAP BW (dále jen Systému), nezbytných k podpoře reportingu agendových, ekonomických a jiných procesů vykonávaných zadavatelem. Podrobněji specifikované požadované činnosti jsou uvedeny níže.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-023563 | Služby | 146 100 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
CPV: 72000000-5; 48311100-2; 72263000-6; 72268000-1; 72261000-2; 72611000-6; 30213100-6; Předmětem veřejné zakázky bude dodávka a implementace komplexního SW řešení resortního elektronického systému lékařské posudkové služby (dále jen „RSLPS“) a následná podpora, provoz a rozvoj RSLPS v prostředí MPSV a jemu podřízených organizačních složek, včetně poskytování služeb školení, a to vše v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami. Pokračování viz níže.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-023797 | Služby | 15 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Kampaň bude realizována ve dvou rovinách – na úrovni celostátní a rovněž regionální a lokální.
Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace informační a náborové kampaně zaměřené na oblasti práce s ohroženými rodinami a dětmi. Základními cíli informační a osvětové kampaně je posílit zejména u odborné veřejnosti společnosti myšlenku/povědomí o aktérech sítě služeb, bez jejichž spolupráce nelze efektivně pomáhat dětem a rodinám v ohrožení. Jedná se především o práci se školami a zdravotnickými zařízeními, posílení odbornosti a sebevědomí zaměstnanců OSPOD v oblasti trendů v péči o ohrožené rodiny a děti, budování povědomí široké veřejnosti o její roli při pomoci ohroženým rodinám a dětem (z pohledu komunity). Dále se jedná o celkové zlepšení image pěstounů a pracovníků OSPOD, kteří se věnují problematice náhradní rodinné péče a získání konsensu v otázce definování dětí se specifickými potřebami a podpoře zajištění pěstounské péče pro tyto děti.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-025568 | Služby | 578 000,00 Kč |
Místo plnění: Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění zakázky. Vybraný dodavatel je povinen předat veškeré hmotné výstupy plnění v budově Ministerstva práce a sociálních věcí, Karlovo nám. 1, Praha 2.
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve zpracování analýzy užívání bytů podle právních titulů k bytu, včetně nákladů na bydlení v roce 2016 a 2017. Analýza musí zmapovat dostupná statistická data o užívání bytů podle právních titulů užívání v jednotlivých krajích ČR a popsat jejich aktuálnost a případnou periodicitu jejich zjišťování. Analýza bude obsahovat i odhady četnosti užívání bytů podle právních titulů v roce 2016 a 2017. Dále analýza zmapuje výši nákladů spojených s bydlením v roce 2016 a 2017 podle struktury právních titulů. Náklady na bydlení budou rozděleny na jednotlivé položky. Součástí bude porovnání nákladů na bydlení při rozdílné formě užívání bytu. Analýza popíše a stanoví ekonomické a nákladové nájemné v roce 2016 a 2017.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-026261 | Služby | 130 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika.
CPV: 72200000-7; 72263000-6; 48810000-9; 72261000-2; 72611000-6. Podrobně bude uvedeno v Zadávací dokumentaci. Předmětem veřejné zakázky je vybudování jednotného resortního docházkového systému resortu MPSV ve vlastnictví zadavatele (tzn., že dodavatel poskytne neomezenou licenci na jím dodávané části řešení) a zajištění jeho následné podpory provozu a rozvoje. Implementace nového resortního docházkového systému bude probíhat v rámci resortu postupně v jednotlivých etapách, a to: • implementace a předání do provozu ReDos na MPSV, • implementace a předání do provozu ReDos na ÚP ČR, • implementace a předání do provozu ReDos na UMPOD, • implementace a předání do provozu ReDos na ČSSZ, • implementace a předání do provozu ReDoS na SÚIP, • implementace a předání do provozu ReDoS na FDV.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-029750 | Služby | 2 000 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky (dále jen „VZ“) bude využití personální agentury (dále jen „PA“) jako zprostředkovatele získávání uchazečů o zaměstnání a realizace personálního marketingu pro podpoření procesu získávání nových zaměstnanců MPSV zejména na pozice zabývající se zabezpečením činností v oblasti administrace projektů Operačního programu zaměstnanost (dále jen „OPZ“) a dalších činností v oblasti implementace OPZ.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-028856 | Služby | 2 727 273,00 Kč |
Obsahem veřejné zakázky bude zmapování dobré praxe v oblasti finančního řízení, a to s využitím controllingových přístupů v institucích státní správy (v rámci České republiky a také v zahraničí). Dále bude součástí provedení analýzy současného stavu finančního řízení MPSV a vytvoření návrhu systému ukazatelů a analytických reportů, které umožní zvýšit efektivnost systému finančního řízení provozních výdajů MPSV. Veřejná zakázka „Analýza dobré praxe ve státní správě“ bude složena ze tří dílčích aktivit.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-033000 | Služby | 2 231 405,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je návrh optimalizace identifikovaných procesů na základě analýz současného stavu existujících procesů v jednotlivých organizacích resortu MPSV včetně grafického znázornění, které bude MPSV provádět interně. Cílem optimalizace existujících procesů je jejich maximální možné sjednocení a zjednodušení, a to včetně grafického zpracování a detailního popisu rolí, odpovědností, pravomocí a návrhu na využití a rozvoj dalších podpůrných ICT nástrojů v oblasti písemné komunikace. Součástí VZ je i školení vybraných uživatelů a vytvoření e-Learningu.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-018398 | Služby | 1 652 893,00 Kč |
Místo plnění: Zadavatel nestanoví konkrétní hlavní místo plnění zakázky.
Cílem veřejné zakázky je provedení komplexní ekonomické analýzy dopadů genderových nerovností na trhu práce a s tím souvisejícího rozdílu ve výdělcích mužů a žen (gender pay gap – dále jen „GPG“), a vypracování několika scénářů budoucího vývoje za předpokladu snížení dílčích genderových nerovností v ČR. Analýza se bude věnovat souvislostem genderových nerovností s růstem ekonomiky ČR, zaměstnaností a se zohledněním specifik hospodářského modelu ČR, udržitelností systému veřejných financí, ekonomickou situací jednotlivců a domácností a náklady zaměstnavatelů na řízení lidských zdrojů. Vše by mělo být zasazeno do širšího evropského kontextu a kontextu vyspělých zemí OECD.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-034044 | Služby | 4 000 000,00 Kč |
Místo plnění: všechny objekty v rámci MPSV
Cílem zakázky jsou stěhovací práce a s nimi související služby ve všech objektech MPSV. Jedná se o stěhování kancelářského nábytku, výpočetní techniky a dokumentů mezi objekty MPSV. Součástí plnění veřejné zakázky je rovněž zajištění ochrany stěhovaných věcí při převozu, převoz stěhovaných věcí ze stávajících prostor do stanovených nových objektů a vyložení a umístění dle pokynů zadavatele. Dále je předmětem veřejné zakázky dodávka krabic na PC, stěhovacích krabic standart a obalového materiálu.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-005914 | Dodávky | 280 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky jsou distribuční místa partnerských organizací projektu v rámci ČR.
Pořízení potravinové a materiální pomoci (potravin, hygienických potřeb, textilu, stanů a spacáků) pro partnerské organizace, které následně zajistí distribuci této pomoci osobám z cílové skupiny. Cílovou skupinou jsou materiálně deprivované rodiny s dětmi, osoby bez domova, osoby ohrožené ztrátou bydlení, neúplné rodiny s nízkou pracovní intenzitou, a další osoby ve vážné sociální nouzi. Předpokládaná hodnota: potraviny 110.000.000,- Kč bez DPH, hygiena 90.000.000,- Kč bez DPH, textil 50.000.000,- Kč bez DPH, stany/spacáky 30.000.000,- Kč bez DPH.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-032527 | Služby | 90 000 000,00 Kč |
Plnění spočívá v realizaci auditů rovného odměňování a poradenství u zaměstnavatelů. Je součástí systémového projektu Rovná odměna, jehož hlavním předmětem a záměrem je nastavení efektivních a provázaných systematických opatření a postupů na podporu transparentnosti systémů odměňování a zvýšení vymahatelnosti rovné odměny za práci stejné hodnoty a stejnou práci u žen i mužů. Intenzivní podpora bude věnována zejména zaměstnavatelům při analyzování systémů odměňování nástrojem Logib a při návrzích a poradenství a podpoře při implementaci vhodných opatření vedoucích k podpoře rovného odměňování. Cílem těchto aktivit je snižovat rozdíly v odměňování definované mezinárodně standardizovaným souhrnným ukazatelem nazývaným Gender Pay Gap (zkracováno na GPG) a metodicky vést zaměstnavatele k nastavení takových systémů odměňování, které budou eliminovat nevědomé a nezáměrné nerovnosti v odměňování. Zároveň bude podpořen systém relevantních institucí a osvěta o předmětné problematice.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
31. mezinárodní stavební veletrh
22.09.2020 - 26.09.2020
stánek 1/H117
Veletrh rehabilitačních, kompenzačních, protetických a ortopedických pomůcek
29.10.2019 - 01.11.2019
stánek PAV A1 / 006
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 011
9. veletrh potřeb pro děti a kojence
25.10.2018 - 28.10.2018
stánek 1 /B23
17. mezinárodní průmyslový veletrh
15.05.2018 - 18.05.2018
stánek 2/D23
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV A2 / 008, PAV Z / 012
Veletrh rehabilitačních, kompenzačních, protetických a ortopedických pomůcek
19.09.2017 - 22.09.2017
stánek PAV A1 / 030
3. veletrh technologií pro svařování, pájení a lepení
09.05.2017 - 12.05.2017
stánek 3/C02
16. mezinárodní veletrh strojírenských technologií
09.05.2017 - 12.05.2017
stánek 3/C02
Prodejně-kontraktační veletrh potřeb pro dítě
23.03.2017 - 26.03.2017
stánek PAV B-I / G004
Zdroj: Internet
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.05.2023 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.02.2022 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2022 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2021 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 05.01.2021 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.12.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.03.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.05.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2015 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2015 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2015 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.04.2015 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.12.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.12.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.09.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.08.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.08.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.06.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.06.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.06.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.06.2014 Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.04.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.04.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2014 Projekt v realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.11.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.09.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.08.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.05.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.05.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.03.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 03.10.2012 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.09.2012 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.09.2012 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.06.2012 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.04.2012 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.12.2011 Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.09.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.08.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.07.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.05.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.05.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.05.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.04.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.03.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.03.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.01.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.12.2010 Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.12.2010 Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.12.2010 Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.11.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.10.2010 Projekt v realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010 Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.07.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.06.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010 Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.05.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.05.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.04.2010 Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.04.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.03.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.02.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 08.01.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.12.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.12.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.12.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.10.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.08.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.08.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.07.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.07.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2009 Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 09.04.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.03.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.03.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.03.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.01.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2008 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2008 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 03.12.2008 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.11.2008 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.11.2008 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.11.2008 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.11.2008 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.11.2008 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.11.2008 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.08.2008 Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Zdroj: Český telekomunikační úřad
Datová schránka: rc5un7g
Zdroj: justice.cz
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz