MINISTERSTVO ZDRAVOTNICTVÍ
- 224 971 111 - spojovatelka
- verejnost@mzcr.cz
- tis@mzcr.cz - pro média
PO 07:45-17:00 hod.
ÚT 07:45-15:45 hod.
ST 07:45-17:00 hod.
ČT 07:45-15:45 hod.
PÁ 07:45-15:45 hod.
recepce
PO 07:00-17:00 hod.
ÚT 07:00-17:00 hod.
ST 07:00-17:00 hod.
ČT 07:00-17:00 hod.
PÁ 07:00-17:00 hod.
- prof. MUDr. Vlastimil Válek, CSc. MBA - ministr
107-2528001/0710 DPH účet, zveřejněn 31.05.2019 | |
2528001/0710 DPH účet, zveřejněn 31.05.2019 | |
6015-2528001/0710 DPH účet, zveřejněn 31.05.2019 | |
19-2528001/0710 DPH účet, zveřejněn 31.05.2019 |
- Ministerstvo zdravotnictví
MINISTERSTVO ZDRAVOTNICTVÍ - 001
MgA. Věra Votýpkováe-mail: Vera.votypkova@mzcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc |
Kontakt: e-mail: Vera.votypkova@mzcr.cz Činnosti: o zajištění funkce disponenta rozpočtových prostředků, provozní výdaje MZ: realizace rozpočtových změn a kontrola a ověřování věcné správnosti faktur, o evidence smluv a objednávek odboru hospodářské správy v ekonomickém informačním systému JASU; o zpracování podkladů pro investiční akce, podílení se na tvorbě dokumentů programového financování spojených s tvorbou investičních dokumentů; onavrhování, přijímání a projednávání rozpočtových změn provozních výdajů odboru hospodářské správy na MZ. Požadavky na uchazeče: o praxi na obdobné pozici výhodou, o dobrou uživatelskou znalost práce na PC (Microsoft Office), o samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení, o organizační schopnosti a komunikační dovednosti, o pečlivost a důslednost, o časovou flexibilitu, ochotu učit se novým věcem. Úplné znění oznámení o vyhlášení VŘ najdete na kariera.mzcr.cz Zaměstnanecké výhody: o smysluplná a zodpovědná práce, o pracovní poměr na dobu neurčitou, o plný pracovní úvazek (40 hodin týdně), o platové zařazení v 11. platové třídě (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě), o osobní ohodnocení a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům, o pružná pracovní doba, o široká nabídka benefitů, o robustní vzdělávací systém, o 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, o příspěvek na stravování, o možnost stravování v budově ministerstva.
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005195 | Dodávky | 4 500 000,00 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro Ministerstvo zdravotnictví ČR. Jednotlivé nabízené a oceňované položky musí splňovat požadavky na specifikaci uvedené v závazných standardech vydaných ministerstvem financí České republiky, a to „Standard pro xerografický papír“ ze dne 8. dubna 2019 a „Standard kancelářských potřeb“ ze dne 4. března 2019. Specifikace zakázky, závazný rozsah a požadovaná kvalita předmětu plnění jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-041567 | Služby | 144 600 000,00 Kč |
Místo plnění: Plnění dle Rámcové dohody a navazujících Objednávek bude poskytováno v České republice; konkrétní místo plnění bude stanoveno ve Výzvě dle odst. 4.3 Rámcové dohody. Pokud to povaha plnění umožňuje a O
Předmětem plnění veřejné zakázky je vybudování nástrojů a centrálních služeb interoperability, stanovení a rozvoj interoperabilních standardů výměny zdravotnické dokumentace, standardizace způsobu výměny zdravotních záznamů, vybudování testovacích prostředí pro testování služeb, propagace a vzdělávání a další služby. Předmět plnění veřejné zakázky bude spolufinancován z Národního plánu obnovy. Zadavatel v souladu s § 131 a násl. ZZVZ uzavře rámcovou dohodu se třemi účastníky, jejichž nabídka bude v zadávacím řízení hodnocena jako nejvýhodnější . Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu určitou, a to na dobu 4 let. Zadávání veřejných zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat s obnovením soutěže postupem dle § 135 ZZVZ. Dodavatel předmětu plnění veřejné zakázky je významným dodavatelem dle zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů (zákon o kybernetické bezpečnosti), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZKB“) a vyhlášky č. 82/2018 Sb., o bezpečnostních opatřeních, kybernetických bezpečnostních incidentech, reaktivních opatřeních, náležitostech podání v oblasti kybernetické bezpečnosti a likvidaci dat (vyhláška o kybernetické bezpečnosti), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „VKB“). Dodavatel bude muset dodržovat všechny povinnosti vyplývající ze ZKB, VKB a souvisejících právních předpisů. Zadavatel v oblasti ICT zadává veřejnou zakázku s označením „Koordinace přípravy a realizace projektů elektronizace zdravotnictví“ (dále jen „V
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-041570 | Služby | 211 200 000,00 Kč |
Místo plnění: Plnění dle Rámcové dohody a navazujících Objednávek bude poskytováno v České republice; konkrétní místo plnění bude stanoveno ve Výzvě dle odst. 4.3 Rámcové dohody. Pokud to povaha plnění umožňuje a O
Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení návrhu a realizaci dle návrhu, ověření, nasazení a rozvoji resortních komponent digitálních služeb elektronického zdravotnictví a v provedení veškerých souvisejících činností. Předmět plnění veřejné zakázky bude spolufinancován z Národního plánu obnovy. Zadavatel v souladu s § 131 a násl. ZZVZ uzavře rámcovou dohodu se třemi účastníky, jejichž nabídka bude v zadávacím řízení hodnocena jako nejvýhodnější . Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu určitou, a to na dobu 4 let. Zadávání veřejných zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat s obnovením soutěže postupem dle § 135 ZZVZ. Dodavatel předmětu plnění veřejné zakázky je významným dodavatelem dle zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů (zákon o kybernetické bezpečnosti), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZKB“) a vyhlášky č. 82/2018 Sb., o bezpečnostních opatřeních, kybernetických bezpečnostních incidentech, reaktivních opatřeních, náležitostech podání v oblasti kybernetické bezpečnosti a likvidaci dat (vyhláška o kybernetické bezpečnosti), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „VKB“). Dodavatel bude muset dodržovat všechny povinnosti vyplývající ze ZKB, VKB a souvisejících právních předpisů. Zadavatel v oblasti ICT zadává veřejnou zakázku s označením „Koordinace přípravy a realizace projektů elektronizace zdravotnictví“ (dále jen „VZ na koordinátora“). Vzhledem k provázanosti předmětů plnění VZ na koordinátora a veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-041562 | Služby | 11 440 000,00 Kč |
Místo plnění: Plnění dle Rámcové dohody a navazujících Objednávek bude poskytováno v České republice; konkrétní místo plnění bude stanoveno ve Výzvě dle odst. 4.3 Rámcové dohody. Pokud to povaha plnění umožňuje a O
Předmětem plnění veřejné zakázky je vytvoření podmínek pro využívání datových zdrojů dostupných/pořizovaných v rámci zdravotnického systému ČR pro vědecké a výzkumné účely a dále pro podporu rozvoje veřejných politik, tj. pro sekundární využití zdravotních dat. Předmět plnění veřejné zakázky bude spolufinancován z Národního plánu obnovy. Zadavatel v souladu s § 131 a násl. ZZVZ uzavře rámcovou dohodu se třemi účastníky, jejichž nabídka bude v zadávacím řízení hodnocena jako nejvýhodnější . Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu určitou, a to na dobu 4 let. Zadávání veřejných zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat s obnovením soutěže postupem dle § 135 ZZVZ. Zadavatel v oblasti ICT zadává veřejnou zakázku s označením „Koordinace přípravy a realizace projektů elektronizace zdravotnictví“ (dále jen „VZ na koordinátora“). Vzhledem k provázanosti předmětů plnění VZ na koordinátora a veřejné zakázky zadávané v tomto zadávacím řízení a možnému konfliktu zájmů nesmí být vybraný dodavatel v rámci VZ na koordinátora shodný s vybraným dodavatelem v tomto zadávacím řízení. Zadavatel tedy nepřistoupí k uzavření rámcové dohody na plnění této veřejné zakázky s dodavatelem, který bude vybrán a s nímž bude podepsána rámcová dohoda na VZ na koordinátora. Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky a pravidla pro zadávání veřejných zakázek na základě rámcové dohody jsou uvedena v přílohách zadávací dokumentace.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2016-002978 | Dodavky | 600 000,00 Kč |
Revmatologický ústav - počítačové výkonné sestavy
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2016-000667 | Služby | 74 500 000,00 Kč |
Místo plnění: kraj Hl. město Praha
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka služeb Center duševního zdraví (CDZ) a souvisejících činností. Jedná se o komplex zdravotních a sociálních služeb realizovaných multidisciplinárním týmem poskytovaných vážně duševně nemocným s ohledem na reálné potřeby klientů/pacientů zejména v jejich přirozeném prostředí a v CDZ.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-044239 | Služby | 35 514 232,00 Kč |
Místo plnění: Hlavní město Praha.
Předmětem plnění veřejné zakázky „Poskytování zdravotně sociálních služeb osobám bez přístřeší“ je poskytování služeb po dobu 24 měsíců, při splnění minimálního rozsahu služeb a personálního a materiálního zajištění. Jedná se o veřejnou zakázku rozdělenou na 6 dílčích částí ve smyslu § 35 ZZVZ. Předmět plnění je členěn na šest dílčích částí dle lokalit, ve kterých bude plnění poskytováno, přičemž na každou část bude uzavřena smlouva s vítězným účastníkem dané části předmětu plnění. Dodavatel tak může podat nabídku na jednu či více částí či na všechny části veřejné zakázky. Lokality: Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc. Veřejná zakázka je součástí projektu “Zvýšení dostupnosti a vytvoření možností zdravotní péče pro osoby bez domova”, registrační číslo CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0009641, realizovaného Ministerstvem zdravotnictví ČR v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.02.2023 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2020 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.11.2018 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2018 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.07.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.12.2014 Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.12.2014 Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.06.2014 Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2012 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.09.2012 Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2012 Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.04.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 08.04.2011 Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2010 Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2010 Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.05.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.05.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.05.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.04.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.04.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.12.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.11.2009 Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.11.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2009 Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.11.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.11.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.11.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.11.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.11.2009 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.11.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.11.2009 Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.11.2009 Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.10.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.10.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008 Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Zdroj: Český telekomunikační úřad
Datová schránka: pv8aaxd
Zdroj: justice.cz
MINISTERSTVO ZDRAVOTNICTVÍ
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz