ÚŘAD MĚSTSKÉHO OBVODU Pardubice VIII.
- 466 950 429
- 602 165 860
- 602 210 440
- 734 763 559
- podatelna@umo8.mmp.cz
ST 18:00-20:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
- Josef Jirout - starosta
- Zuzka Vasková - místostarostka
182-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
8010-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
43-9656490277/0100 DPH účet, zveřejněn 30.04.2014 | |
326561/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
107-3674540277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145760247/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145770277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145730267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374030297/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374040217/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374020267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632639/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632479/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632022/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181570036/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181568024/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181570255/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
182-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205484349/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2379850227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 | |
2701272235/2010 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 | |
107-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 |
Ústředí
MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice - Pernštýnské náměstí 1, Pardubice-Staré Město, PardubiceNejbližší pobočky
Pardubice IV. - Bokova 315, Pardubičky, Pardubice5,61 kmPardubice III. - Jana Zajíce 983, Studánka, Pardubice6,02 km
MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice - Štrossova 44, Bílé Předměstí, Pardubice6,77 km
- úřad městského obvodu
Magistrát města Pardubic - Štrossova
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
- výkon stavebního úřadu na úseku dopravních staveb (vedení stavebního řízení, posouzení vyjádření dotčených orgánů, kontrola projektové dokumentace stavby, kolaudce staveb, povolení trvalého užívání staveb, vedení kolaudačního řízení) - výkon státního odobrného dozoru v jednotlivých oborech dopravy (silniční a městská doprava, pozemní komunikace) v působnosti obce - vzdělání a praxe dle § 30a stavebního zákona (minimálně střední vzdělání s maturitou v oboru stavebnictví) - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebího řádu a vyvlastnění, nebo silničním hospodářství výhodou - příjemné vystupování, organizační a komunikační dovednosti - zodpovědnost, pečlivost, důkladnost a spolehlivost - ochota přizpůsobit pracovní dobu potřebám úřadu - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - podpora profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - příspěvek na penzijní připojištění, na kulturní a sportovní vyžití, pro osoby se zdravotním postižením Podmínky přihlášky a povinné přílohy na webu www.pardubice.eu
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
- zajišťování přestupkové agendy ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu na úseku dopravy a silničního hospodářství, ve věci pořádku ve státní správě, pořádku v územní samosprávě, veřejného pořádku, občanského soužití a majetku - zajišťování přestupkové agendy dle dalších zákonů nepodléhající zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků - zkouška zvláštní odborné způsobilosti při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti při přestupkovém řízení ve věcech pořádku ve státní správě, samostprávě, veřejného pořádku, občanského soužití a majektu a zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb. výhodou - zkouška odobrné způsobilosti dle § 111 odst. 1 zákona č. 250/2016 Sb. výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - praxe při projednávání přestupků dle jiných zákonů výhodou - velmi dobré komunikační dovednosti - zodpovědnost, schopnost práce v týmu - dobrá znalost práce na PC - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - mimořádné odměny - motivační finančníc ohodnocení s možností dalšího růstu - podpora profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - příspěvek na penzijní připojištění, kulturní a sportovní vyžití, pro osoby se zdravotním postižením Náležitosti přihlášky a povinné přílohy na webu www.pardubice.eu
Magistrát města Pardubic - Štrossova
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
- výkon státní správy na úseku stavebního řádu - umísťování a povolování staveb - vzdělání a praxe dle § 30a stavebního zákona (minimálně střední vzdělání s maturitou v oboru stvebnictví) - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - reprezentativní a profesionální vystupování - výborné komunikační schopnosti - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružná pracovní doba - popdora profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - příspěvek na penzijní pojištění, na kulturní a sportovní vyžití, pro osoby se zdravotním postižením Náležitosti přihlášky a povinné přílohy na webu www.pardubice.eu
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Dohoda o pracovní činnosti |
Minimální stupeň vzdělání: | Nižší střední odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 130 Kč/hod. do 130 Kč/hod. |
Přemísťování mobiliáře společenského sálu dle zadaných prostorových i časových dispozic. Obsluha vzduchotechnického zařízení a osvětlení. Technický dozor při akcích v sále a následné převzetí pronajatých prostor po skončení akcí nájemců. Zkontrolování mobiliáře po akcích. Pracovní doba dle potřeby zaměstnavatele. V případě potřeby práce i o víkendech. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - koordinace a usměrňování výkonu stavebně-správní agendy v působnosti magistrátu územně členěného statutárního města a také na území správního obvodu - manažerské vedení a řízení odboru po stránce odborné, metodické i personální - výkon státní správy na úseku stavebního řádu Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské - požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu dle ust. § 30a stavebního zákona - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - zkušenosti s vedením kolektivu výhodou - schopnost koncepčního a analytického myšlení - profesionální vystupování, komunikativnost - výtečné prezentační dovednosti - praxe ve veřejné správě výhodou Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb. Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče b) datum a místo narození uchazeče c) státní příslušnost uchazeče d) místo trvalého pobytu uchazeče e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana f) datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno připojit tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech b) motivační dopis c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání e) písemný souhlas s absolvováním psychologických testů, jejichž cílem je posoudit zejména obecné schopnosti, manažerské předpoklady a osobnostní charakteristiku uchazeče pro případ, že by členové výběrové komise tento postup považovali v rámci výběrového řízení za účelný Dále se doporučuje zájemcům o nabízenou pozici k přihlášce připojit i návrh fungování Stavebního úřadu MmP v podmínkách tzv. nového stavebního zákona, a to s ohledem na další příslušné útvary magistrátu. K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje: telefonický a e-mailový kontakt. Podmínkou ke jmenování vedoucím úředníkem je splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon), těmi jsou: a) čestné prohlášení ve smyslu § 4 odst. 3 lustračního zákona b) ověřená kopie osvědčení ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 lustračního zákona, nebo čestné prohlášení o skutečnostech potvrzovaných osvědčením dle předchozí věty, které dočasně ověřenou kopii osvědčení nahradí. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 14.10.2024 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12,(do 17.00 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu: Magistrát města Pardubic Kancelář tajemníka – personální oddělení Pernštýnské náměstí 1 530 21 Pardubice Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a „číslem a názvem výběrového řízení“. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny: posta@mmp.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.
Zdroj: Úřad práce
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 057
Zdroj: Internet
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 02.01.2023 Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.08.2022 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.08.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.10.2020 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.05.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.04.2020 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.07.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2019 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.05.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.10.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.09.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.08.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.05.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 01.05.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.03.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 07.03.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.07.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015 Projekt dokončen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 06.05.2015 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2015 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2014 Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 19.03.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.03.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.01.2013 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2012 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2011 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.07.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.06.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.04.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.08.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.08.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.05.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2008 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008 Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: ukzbx4z
Zdroj: justice.cz
ÚŘAD MĚSTSKÉHO OBVODU Pardubice VIII.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz