ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
- 224 002 111 - ústředna
- 224 002 036 - Euroskop
- 800 200 200 - Eurofon
- posta@vlada.cz
- euroskop@vlada.cz
- prof. PhDr. Petr Fiala, Ph.D., LL.M - předseda, vlády
- Mgr. et Bc. Jana Kotalíková - vedoucí úřadu
27-4320001/0710 DPH účet, zveřejněn 04.02.2014 | |
19-4320001/0710 DPH účet, zveřejněn 04.02.2014 | |
4320001/0710 DPH účet, zveřejněn 23.05.2014 |
- Úřad vlády ČR
- provoz
- webový portál Euroskop
euroskop.cz
vlada.cz/cz/pracovni-a-poradni-organy-vlady/zalezitosti-romske-komunity/uvod-5779
Úřad vlády České republiky
MgA. Marek Hladkýe-mail: marek.hladky@vlada.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 780 Kč/měsíc |
Hladký Marek MgA., e-mail: marek.hladky@vlada.gov.cz Vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu v oboru informatika - zejména ve studijních oborech počítače, kybernetika či programování Žadatel podá žádost služebnímu orgánu na přiloženém formuláři . Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 13. prosince 2024.: " doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu: státní tajemník v Úřadu vlády ČR, nábřeží E. Beneše 128/4, 118 01 Praha 1, " podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, " podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu (posta@vlada.gov.cz), nebo " podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: trfaa33). Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin musí být označena slovy Neotvírat a Výběrové řízení na služební místo vládní rada v Oddělení informací pro kompatibilitu s právem EU v Úřadu vlády ČR, čj. 62427-2024-UVCR. Odkaz: https://vlada.gov.cz/cz/urad-vlady/nabidka-zamestnani/oznameni-o-vyhlaseni-vyberoveho-rizeni-na-sluzebni-misto-vladni-rada-v-oddeleni-informaci-pro-kompatibilitu-s-pravem-eu-216835/
Úřad vlády České republiky
Mgr. Pavla Svobodováe-mail: pavla.svobodova@vlada.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 780 Kč/měsíc |
Kontakt: Svobodová Pavla Mgr., e-mail: pavla.svobodova@vlada.gov.cz Vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu - obor právní, ekonomický, veřejná správa, přírodovědný nebo technický Další požadavky: " znalost legislativy - zákon č. 130/2002 Sb. o podpoře výzkumu a vývoje " znalost systému financování výzkumu, vývoje a inovací výhodou " znalost nefinančních nástrojů podpory a zkušenosti s jejich návrhem výhodou " znalost legislativy - zákon č. 240/2013 Sb., o investičních společnostech a investičních fondech; zákon č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech; zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů výhodou " znalost nepřímé veřejné podpory výzkumu a vývoje a jednotlivých nástrojů výhodou " znalost problematiky zakládání spin-off společností nebo transferu znalostí a technologií výhodou " znalost prostředí start-upů, případně podpory malých a středních podniků výhodou " znalost oblasti fondů EU (operačních nebo unijních programů) výhodou Podání žádosti: Termín podání žádosti do: 22. srpna 2024 Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen "žádost") podané ve lhůtě do 22. srpna 2024, tj. v této lhůtě: " doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu: státní tajemník v Úřadu vlády ČR, nábřeží E. Beneše 128/4, 118 01 Praha 1, " podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, " podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu (posta@vlada.gov.cz), nebo " podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: trfaa33). Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení na služební místo vládní rada v Oddělení koncepcí, strategií a programů podpory výzkumu, vývoje a inovací v Úřadu vlády ČR, čj. 45384-2024-UVCR." V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Úřad vlády České republiky
MgA. Marek Hladkýe-mail: marek.hladky@vlada.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 780 Kč/měsíc |
Kontakt: Hladký Marek MgA., e-mail: marek.hladky@vlada.gov.cz Žadatel podá žádost služebnímu orgánu na přiloženém formuláři . Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 16. srpna 2024. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin musí být označena slovy Neotvírat a Výběrové řízení na služební místo vládní rada v Oddělení interního auditu a kontroly v Úřadu vlády ČR, čj. 45312-2024-UVCR.
Úřad vlády České republiky
Mgr. Pavla Svobodováe-mail: pavla.svobodova@vlada.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 34 840 Kč/měsíc |
Svobodová Pavla Mgr., e-mail: pavla.svobodova@vlada.gov.cz Vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu v oboru právo, správní právo, právní vědy nebo oboru ekonomického směru. Podání žádosti: Termín podání žádosti do: 25. listopadu 2024 Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen "žádost") podané ve lhůtě do 25. listopadu 2024, tj. v této lhůtě: o doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu: státní tajemník v Úřadu vlády ČR, nábřeží E. Beneše 128/4, 118 01 Praha 1, o podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, o podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu (posta@vlada.gov.cz), nebo o podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: trfaa33). Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení na služební místo vrchní vládní rada v Oddělení veřejných zakázek v Úřadu vlády ČR, čj. 59992-2024-UVCR." V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení. Odkaz: https://www.vlada.cz/cz/urad-vlady/nabidka-zamestnani/oznameni-o-vyhlaseni-vyberoveho-rizeni-na-sluzebni-misto-vrchni-vladni-rada-v-oddeleni-verejnych-zakazek-216437/
Zdroj: Úřad práce
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005218 | Služby | 20 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem plnění veřejných zakázek na služby zadávaných v zavedeném DNS bude kompletní příprava a realizace sociologických výzkumů nebo dílčí činnosti související s realizací sociologických výzkumů, zejména: a) Definice výzkumných cílů a cílové skupiny; b) Segmentace trhu; c) Stanovení výzkumné metody; d) Příprava dotazníku; e) Sběr dat a jejich zpracování; f) Vyhodnocení a prezentace výsledků výzkumu. Konkrétní předmět a technické podmínky veřejných zakázek zadávaných v DNS a jeho technické podmínky budou vždy podrobně vymezeny v jednotlivých výzvách k podání nabídek podle § 141 ZZVZ.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004761 | Služby | 7 440 000,00 Kč |
Místo plnění: nábřeží Edvarda Beneše 128/4, 118 00 Praha 1 – Malá Strana
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí technické podpory k licencím HCL na roky 2024 - 2026, s tím že pouze poskytnutí technické podpory na rok 2024 zadavatel s jistotou zadá. Licence HCL jsou využívány na Úřadu vlády ČR pro zajištění poštovních a kalendářových služeb, sdílení informací a souborů v rámci pracovních týmů, dále jako aplikační platforma pro významný informační systém ODOK, databázi usnesení, systém Odboru vládní agendy, synchronizaci dat s personálním systémem VEMA, systém DAP, systém ISAP, intranetový portál a elektronickou spisovou službu. Podpora zajišťuje nárok na veškeré nové verze a podporu přímo od výrobce HCL Domino. Využití licencí HCL plánuje úřad po uplynutí roku 2024 postupně utlumovat. Technická podpora pro rok 2024 je požadována pro stávající počty licencí, které zadavatel aktuálně využívá a které jsou uvedeny v Tabulce č. 1 ZD. Technickou podporu pro roky 2025 a 2026 zadavatel nemusí využít, anebo ji může využít pouze v omezeném rozsahu, a to ad hoc dle a
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000169 | Služby | 4 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění veřejné zakázky je Praha a Středočeský kraj, případně jiné místo dle dohody se zadavatelem. Konkrétní místo plnění bude vždy upřesněno v rámci jednotlivé dílčí veřejné zakázce.
Předmětem zadávacího řízení na uzavření Rámcové dohody je průběžné pořizování a zajišťování cateringových služeb pro zadavatele. Jedná se zejména o poskytování tohoto typu služeb: Zajištění a poskytování cateringových služeb podléhajících formálnímu protokolu jako jsou přijetí předsedou vlády, slavnostní servírovaná snídaně/oběd/večeře, raut, číše vína, zahradní slavnost, případně další akce za účasti nejvyšších ústavních činitelů, podléhající formálnímu protokolu a vyžadující složitou formu obsluhy zajištěnou odpovídajícím počtem kvalifikovaného personálu. Službou rozumíme komplexní pokrytí akce včetně odpovídajícího obsluhujícího personálu, managera akce, dopravy, mobiliáře a inventáře a odpadového hospodářství.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000168 | Služby | 4 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění veřejné zakázky je Praha a Středočeský kraj, případně jiné místo dle dohody se zadavatelem. Konkrétní místo plnění bude vždy upřesněno v rámci jednotlivé dílčí veřejné zakázce.
Předmětem zadávacího řízení na uzavření Rámcové dohody je průběžné pořizování a zajišťování cateringových služeb pro zadavatele. Jedná se zejména o poskytování tohoto typu služeb: Konference, servírovaná snídaně/oběd/večeře, raut, bufet, číše vína, zahradní slavnost případně dalších akcí pořádaných zadavatelem.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-044999 | Služby | 8 400 000,00 Kč |
Místo plnění: Předpokládaným místem plnění veřejné zakázky je celé území České republiky. Místem předání výstupu je sídlo zadavatele nebo jiné místo určené zadavatelem.
Předmětem plnění veřejné zakázky je organizačně technické zajištění procesu certifikace odborné způsobilosti adiktologických služeb. Certifikace odborné způsobilosti adiktologických služeb je posouzení a formální uznání, že poskytovatel adiktologických služeb odpovídá stanoveným odborným kritériím způsobilosti pro poskytování adiktologických služeb, které jsou definovány ve Standardech odborné způsobilosti adiktologických služeb. Certifikace odborné způsobilosti adiktologických služeb je posouzení a formální uznání, že daná služba odpovídá stanoveným kritériím kvality, odbornosti a komplexnosti. Bližší podmínky plnění veřejné zakázky jsou uvedeny ve vzoru smlouvy.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-013815 | Dodavky | 1 200 000,00 Kč |
Předmětem veřejných zakázek zadávaných v tomto DNS budou za zadavatelem stanovených obchodních podmínek dodávky kancelářských potřeb (technická specifikace kancelářských potřeb je uvedena v příloze B Výzvy), a to včetně dopravy do místa plnění a vykládky zboží.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.03.2019 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 15.09.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 16.03.2016 Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2016 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2014 Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.12.2012 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.11.2012 Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.05.2010 Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.03.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.03.2010 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.01.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2009 Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: trfaa33
Zdroj: justice.cz
ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz